środa, 8 stycznia 2014

BMW E60 M5

BMW E60 M5 - Silnik, który znajdziecie pod maską Benzynowy:V10 5,0 (507 KM) to prawdziwy majstersztyk niemieckiej technologii. Ma 10 cylindrów, 40 zaworów i system zmiennych faz rozrządu VANOS. Z jednego litra pojemności inżynierom marki udało się wykrzesać 101,5 KM. W normalnych warunkach jednostka wykorzystuje moc 400 KM, a kiedy wciśniecie przycisk M do życia budzi się kolejne 107 KM
Moc 507 KM osiągana jest dopiero przy 8250 obr./min., czyli bardzo wysoko. Z kolei maksymalny moment obrotowy 520 Nm jest dostępny przy 6100 obr./min. Pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu już po 4,8 s (4,7 s w przypadku wersji z nowszą odmianą zautomatyzowanej skrzyni SMG). Prędkość maksymalna BMW M5 została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Po zdjęciu elektronicznego kagańca, bez problemu uda się Wam przekroczyć magiczną barierę 300 km/h.
Jak BMW M5 to oczywiście silnik z przodu i napęd na tył, dodatkowo trakcje poprawia LSD. Moment obrotowy przekazywany jest na koła przy pomocy 7-stopniowej skrzyni sekwencyjnej SMG III
Cena: ok. 100 tyś. zł. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz